Corpus Fitness Debrecen
Oláh Gábor 5
Tel: 450-450

Óratípusok

A csoportos aerobic óráinkat 2 speciálisan kialakított független teremben, nagy tapasztalattal és szakértelemmel rendelkező edzőink tartják. Akár az erősítés, alakformálás, vagy a fogyás a cél, csoportos óráink remek lehetőséget kínálnak számodra is, hogy a lehető leggyorsabban sérülések nélkül érhesd el célod. Aerobic, deepWORK, Zumba, Hot iron, Spinning, Mélyizom torna és Alakformáló torna óráinkon Téged is várunk szeretettel…

Zumba

A Zumba® egy kardio-zsírégető, latin ihletésű tánc-fitness óra.
A motiváló latin ritmusokhoz könnyen követhető, egyszerű mozdulatokat kapcsol, amely által egy semmi máshoz nem hasonlítható fitness program jön létre. A tánc és a fitness egyedülálló kombinációja, ami az edzést frissítő, vidám, party-élménnyé teszi. Észre sem veszed és megtanulod a különböző latin táncok – mint a salsa, merengue, cumbia, reggaeton, stb. – és világtáncok alaplépéseit. A Zumba® órán az elégetett kalóriák mellett fejlődik az állóképesség, a mozgáskoordináció, csökken a testzsír, tónusosabbá válik az izomzat, javul a testtartás és a stressztűrő képesség, mindezek pedig hozzájárulnak a pozitív énkép kialakulásához. A Zumba® programot már a világ 105 országában, több mint 60.000 helyszínen oktatják; manapság hetente több mint 7,5 millióan Zumbáznak.

Hot Iron

A Hot Iron egy egyedülálló súlyzórudas, csoportos, szakképzett edző által irányított edzésmódszer a gyors, ugyanakkor tartós edzés eredmények eléréséhez. Régóta közhiedelem, hogy a testzsírcsökkentés leghatékonyabb formája a szív-érrendszeri edzés. Ez a vélemény azonban bizonyítottan idejétmúlt, mivel sokkal egyszerűbb a testzsírszázalék csökkentését egy intenzívebb állóképességi edzéssel elérni.

1. Edzés alatt: Egy hatásos súlyzós edzés alatt közel azonos kalóriát égetünk el, mint egy állóképességi edzés alatt.

2. Edzés után: Az úgynevezett utóégető hatás – azaz az edzés utáni kalóriaégetés sokkal magasabb mint egy állóképesség edzés után.

3. 24 óra: Az 1 órás súlyzós edzést követő 23 órában a test minden egyes megdolgozott izma a regenerációs munka hatására kalóriákat éget.

Ez az úgynevezett emelkedett alapanyagcsere. A legjobb a dologban, hogy ez magától történik, semmit sem kell tennünk érte. Micsoda luxus!

A Hot Iron különböző óratípusai különböző edzéshatást eredményeznek. A programok túlnyomó része erő-állóképességi edzés, izmonként közel 50 ismétlés számmal, amelyek feszes, látványos, de nem megnövekedett izomzatot eredményez.

A Hot Iron 9-12 hetes periódusokkal dolgozik, hiszen ez az az időintervallum, amely alatt az adott terhelésre reagál az izomzat, fejlődik, majd végül hozzászokik. A periódusokon belül az eredményt a súlyok változtatása garantálja. Különböző periódusokban a megváltoztatott gyakorlatok szintén a fejlődés biztosítékai. A leglényegesebb garancia az eredményre azonban az alapjaiban különböző kétfajta izomterhelés (az erő-állóképességi terhelés illetve a hypertrófiás izomfejlesztő terhelés) periódusonkénti változtatása.

Spinning

A spinracing különleges edzésmódszer, amely egyesíti a kerékpártréning és az aerobikozás elõnyeit. A spinracing egy zenés, csoportos szobakerékpár edzés, edzõi irányítással. Nagyszerű eszköz minden olyan vendég számára, aki szeretne lefogyni. A spinracing órán kipróbálhatod a kalóriaégetés egyik leghatékonyabb módszerét. Állóképességed fejlesztésére és erőd fokozására éppúgy alkalmas ez az edzésforma, mint egészséged szinten tartására.

Előnyei:
– fizikai és mentális jó közérzetet biztosít,
– hatékonyan dolgoztatja a szív- és keringési rendszert,
– kíméli az izületeket kortól, testsúlytól függetlenül,
– bárki számára elvégezhetõ,
– egy óra alatt akár 800-900 kalóriát is felhasználhatunk.

Mélyizom torna

Az emberi test felületes izmai mellett a mélyebb izomrétegeket is formálja. Feszessé teszi a testet, növeli az izomerőt és a hajlékonyságot. Az izületeket nem terheli, eszközöket nem igényel. Szökdelés, ugrálás nincs. Fontos a pontos technikai végrehajtás! Változatos régi és mai slágerekre hajtjuk végre a gyakorlatokat. Leginkább a Callanetics torna mozgásanyagához hasonlít.

Alakformáló

A program négy alapvető részből épül fel. Küzdősport alapú, a kick boksz elemeire épül jórészt, de mindenki által kivitelezhetővé teszi ezt a nem könnyű mozgásformát.
Tartalmaz még funkcionális dinamikát, mélyizom tornát, nyújtó, lazító, mobilizáló Body and Mind gyakorlatokat.

– nagyon hatékony, alakformáló aerobic óra típus

– problémás területek, mint has, far, comb, kar formálása

– szálkásítás minden izomcsoportra

– mozgásanyaga ízületkímélő és könnyedén követhető

– kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlom.